Al jarenlang plaatst Lionsclub Maarn-Maarsbergen in december de Wensboom in de PLUS van de familie van Schaick in Maarn. Ook dit jaar weer tot de komende kerstdagen. En even traditiegetrouw worden er wensen in de boom gehangen voor een van de vele (vrijwilligers)organisaties die in Maarsbergen en Maarn actief zijn. En daarnaast natuurlijk ook voor personen in onze dorpen die – op welke wijze dan ook - wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken.

Dit jaar roept de Lionsclub inwoners op om vooral te denken aan onze medeburgers. Mensen die aandacht of hulp nodig hebben. Juist in deze tijd met veel onzekerheden en hoge kosten van levensonderhoud. Omdat we weten dat dit makkelijk kan leiden tot eenzaamheid en niet meer echt mee kunnen doen in onze gemeenschap.

Daarom juist nu onze dringende oproep: Kent je iemand die het lastig heeft en hulp goed kan gebruiken? Laat weten dat je aan die persoon denkt! Hang je wens voor deze persoon op in een gesloten enveloppe in de Lions-Wensboom. De Lionsclub bekijkt dan wat er mogelijk is om jouw wens in vervulling te laten gaan.

Let op:

Vergeet niet om je naam met contactgegevens en de gegevens voor wie de wens bedoeld is te vermelden!